Regulamin sklepu internetowego www.progress.pl

 

1.  Informacje ogólne

1.             Sklep internetowy działający pod adresem www.progress.pl jest prowadzony przez firmę „Progress PRO” Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą w Ostrzeszowie, Al. Wojska Polskiego 68, 63-500 Ostrzeszów, NIP: 622-010-59-80, REGON: 003367050, KRS: 001267.

2.             Sklep internetowy www.progress.plprowadzi sprzedaż dla profesjonalnych salonów fryzjerskich, hurtowni fryzjerskich oraz innych podmiotów gospodarczych posiadających osobowość prawną, związanych z kosmetyką profesjonalną do włosów, jak również dla osób fizycznych.

3.             Większość artykułów fryzjerskich oferowanych w sklepie internetowym www.progress.plprzeznaczona jest do użytku profesjonalnego. Na każdym opakowaniu produktu do użytku profesjonalnego zamieszczona jest odpowiednia informacja na ten temat.

4.             Sprzedaż prowadzona jest wyłącznie na terenie Polski.

 

2.  Rejestracja i logowanie użytkowników

1.            Aby złożyć zamówienie przez sklep internetowy www.progress.pl Klient musi najpierw się zarejestrować – tzn. wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny znajdujący się w dziale Rejestracja. Składający zamówienie zobowiązany jest do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym wypełnieniem formularza rejestracyjnego.
W szczególności dotyczy to takich danych jak NIP, nazwa i adres, które posłużą do wystawienia faktury.

2.            Zakupów mogą dokonywać tylko Klienci rozpoznawani przez system sklepu internetowego, tzn. tacy którzy przeszli proces rejestracji oraz posiadają swój LOGIN i HASŁO.

3.            Klient ma dwie możliwości rejestracji w sklepie internetowym 

I.       Konto Prywatne - jeśli Klient kupuje prywatnie do prywatnego użytku, np. w domu. Do zamówienia, takiemu Klientowi zostanie dołączony paragon lub faktura VAT, według życzenia Klienta. Aktywacja konta Klienta rejestrującego się, jako „Konto prywatne” następuje samoczynnie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego ze strony internetowej. Od tego momentu Klient może dokonywać zakupów on-line.

II.    Konto Firmowe. Sposób rejestracji przeznaczony dla firm. Do zamówienia, takiemu Klientowi zostanie wystawiona faktura VAT lub paragon, według życzenia Klienta. Aktywacja konta Klienta rejestrującego się jako „Konto Firmowe” następuje samoczynnie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego ze strony internetowej. Od tego momentu  Klient może dokonywać zakupów on-line.

4.            Podane przy rejestracji e-mail oraz numer telefonu kontaktowego mogą być wykorzystywane do realizacji składanych zamówień.

5.            Procedura REJESTRACJI realizowana jest wyłącznie podczas pierwszej rejestracji. Przy kolejnych zakupach wystarczy podać swój LOGIN oraz HASŁO.

6.            Klienci, którzy wcześniej kupowali produkty w sklepie i przeszli proces rejestracji, posiadają już własny LOGIN oraz HASŁO, dzięki któremu mogą zalogować się do systemu i dokonać zakupów. Logowania można dokonać w DZIALE TWOJE KONTO, umieszczonym na stronie www.progress.pl. Zalogowani klienci mają wgląd w historię swoich zamówień oraz ich realizację a także mają możliwość aktualizowania swoich danych.

3.  Ochrona danych osobowych

1.            Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez firmę Progress danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w sklepie Internetowym www.progress.pl oraz
w procesie korzystania ze sklepu internetowego www.progress.pl, w tym  dokonywania zakupów.

2.            Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez firmę Progress danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez firmę Progress usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów
w sklepie internetowym
www.progress.pl.

3.            Dane osobowe przetwarzane są przez firmę „Progress” Spółkę Jawną Dziurłaj-Więcek
z siedzibą w Ostrzeszowie, Al. Wojska Polskiego 68, 63-500 Ostrzeszów, NIP: 622-010-59-80, REGON: 003367050, KRS: 001267.

4.            Firma Progress przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w sklepie internetowym www.progress.pl.

5.            Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2002r., Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych. Klient ma prawo swobodnego dostępu (wglądu) do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania
i ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić do administratora danych, w formie pisemnej.

6.            Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

 

4. Przyjmowanie i obsługa zamówień

1.                        Przyjmowanie i obsługa zamówień przez sklep internetowy odbywa się poprzez rejestrację
w serwisie, jako Klient sklepu oraz umieszczenie produktów w koszyku.

2.    Zamówienia przez sklep internetowy można składać 24 h na dobę. Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych.

3.     Zakupów można dokonywać także:

u przedstawicieli firmy – zobacz DZIAŁ PRZEDSTAWICIELE,

telefonicznie poprzez wysłanie faxu (podany na stronie głównej)

e-mailowo – poprzez wysłanie e-maila na adres progress@progress.pl

 

5.                        Dokonywanie zmian w zamówieniu

1.                        Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT lub paragonu. Zmiany dotyczą zmiany ilości sztuk danej pozycji zamówienia, wycofania danej pozycji zamówienia, lub całego zamówienia, zmiany formy płatności, zmiany sposobu dostawy. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez telefoniczny kontakt z firmą Progress (zobacz dział KONTAKT).

2.                        Zamówienie, które ma status „Wysyłka towaru” jest już zaksięgowane, w związku z czym wprowadzanie zmian nie jest możliwe.

 

6.                        Polityka cenowa sklepu

1.                        Ceny produktów prezentowanych w sklepie internetowym są cenami detalicznymi i zawierają podatek VAT.

2.                        Do kwoty zamówienia należy doliczyć koszty przesyłki. Opłaty za przesyłkę uzależnione są od wagi zamówienia oraz firmy kurierskiej.. Dzięki temu Klient zamawiając produkty przez sklep od razu wie ile ma zapłacić za całość zamówienia.

3.                        Przy zakupie towarów powyżej 250 zł brutto towar dostarczany jest na koszt firmy Progress,

4.                        Firma PROGRESS zastrzega sobie prawo zmiany cen a także ustalania i zmian promocji, przyjmuje się jednak zasadę, iż cena obowiązująca w momencie składania zamówienia przez Klienta, jest wiążąca zarówno dla Klienta, jak firmy Progress.

 

7.   Płatności

1.             Sklep PROGRESS akceptuje płatności za pobraniem, przelewem oraz gotówką.

I.       Za pobraniem. Zapłaty dokonuje Klient u kuriera, który dostarcza przesyłkę pod wskazany przez Klienta adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty
w gotówce - bez zapłaty kurier nie wyda zamówionej przesyłki.

II.    Przelewem. Zapłaty dokonuje Klient przelewem na konto bankowe firmy PROGRESS. Zamówiony towar zostanie wysłany Klientowi dopiero po wpłynięciu na konto bankowe odpowiedniej kwoty. Dane do konta bankowego:

Bank Zachodni WBK S.A.

1 ODDZIAŁ w Ostrzeszowie

Nr konta: 02 1090 1173 0000 0000 1700 5779

III.Gotówką. Zapłaty dokonuje Klient gotówką w siedzibie firmy, odbierając zamówiony towar osobiście.

2.             Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon, wedle życzenie Klienta.

 

8.   Dostawa

1.             W przypadku zamawiania towaru ze sklepu internetowego www.progress.pl lub poprzez
e-mail, czy fax towar wysyłany jest Firmą Kurierską na adres wskazany przy zamówieniu. Czas dostawy to maks. 14 dni robocze od momentu pozytywnej weryfikacji zamówienia
i przekazania go do dostarczenia Klientowi.

2.             Do każdego zamówienia złożonego poprzez sklep www.progress.pl, e-mailem czy faxem firma Progress dolicza opłaty za przesłanie paczki. Wysokość opłaty zależy od obowiązującego cennika firmy kurierskiej oraz wagi zamówienia (każdy produkt w sklepie internetowym www.progress.pl jest zważony – waga zawartości z opakowaniem). W przypadku zamówień internetowych waga produktu widoczna jest w momencie umieszczenia produktu do koszyka. Dzięki temu Klient już w momencie wysyłania zamówienia, wie ile ostatecznie musi zapłacić. 

3.             Klient ma możliwość odebrania paczki samodzielnie w siedzibie firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z przesyłką. W przypadku odbioru paczki w siedzibie firmy, Klient zobowiązany jest zapłacić za zamówiony towar gotówką.

4.             W przypadku zamawiania towaru u Przedstawicieli (zobacz dział PRZEDSTAWICIELE) towar dostarczany jest przez Przedstawiciela osobiście, w związku z tym żadne dodatkowe opłaty za przesyłkę nie są pobierane.

 

Opłata za wysłanie paczki KURIEREM

Darmowy transport

 

 

Przelew

Za pobraniem

Płatność gotówką

Odbiór osobisty

Przy zamówieniach powyżej 1000 zł

Już przy zamówieniach powyżej 250 zł

DO 1 KG

13

16

0

 

POWYŻEJ 1  KG DO 2 KG

15

20

0

 

POWYŻEJ 2 KG DO 5 KG

17

23

0

 

POWYŻEJ 5 DO 10 KG

19

25

0

 

POWYŻEJ 10 DO 20 KG

20

26

0

 

POWYŻEJ 20 DO 30 KG

21

27

0

 

POWYŻEJ 30 DO 50 KG

30

36

0

 

 

 

 

 

 

POWYŻEJ 50

60

66

0

 

 

 


9.  Odstąpienie od umowy

1.            Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku  o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.
z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami
Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres firmy Progress.

2.            Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.

3.            Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16,poz. 93 z późn. zm., dalej „Kodeks cywilny”), za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4.            W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient jest obowiązany do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia.

5.            Zwrot może dotyczyć całości zamówienia lub jego części

6.            Zakupiony towaru należy odesłać wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres: PROGRESS Spółka Jawna Dziurłaj-Więcek, Aleja Wojska Polskiego 68, 63-500 Ostrzeszów.

7.            Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

8.            Sklep gwarantuje Klientowi zwrot równowartości ceny towaru wraz z doliczonymi do niej wcześniej kosztami wysyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

 

10.                                Warunki reklamacji

1.            Reklamacji podlegają produkty jeżeli w chwili ich wydania są niezgodne z umową. Reklamacja może dotyczyć części lub całości zamówienia.

2.            Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego, konsument musi powiadomić sprzedawcę o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od ujawnienia się niezgodności.

3.            Jeżeli produkty są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia ich do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowe. Jeśli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów Konsument ma prawo domagać się albo stosownego obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, przy czym odstąpienie od umowy może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy niezgodność towaru
z umową jest istotna.
Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres sklepu www.progress.pl- PROGRESS Spółka Jawna Dziurłaj-Więcek, Aleja Wojska Polskiego 68, 63-500 Ostrzeszów wraz z informacją
o przyczynie reklamacji.

4.            Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

5.            W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe, sprzedawca niezwłocznie zwróci Klientowi równowartość ceny produktów
 wraz z kosztami przesyłki, na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu bądź - w przypadku gdy zapłata za realizację zamówienia następowała gotówką przy odbiorze - na numer rachunku bankowego, którego dane Klient poda w korespondencji.

6.            Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

11.                               Postanowienia końcowe

1.            Firma Progress zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, w przypadku gdy Klient zalega z płatnościami, wynikającymi z  poprzednich zamówień.

2.            Firma Progress zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, odroczenia w czasie realizacji zamówienia, bądź realizacji tylko w części, np. w przypadku braków magazynowych, o czym niezwłocznie informuje Klienta telefonicznie lub e-mailowo. Klient ma prawo do całkowitego odstąpienia od złożonego zamówienia, bądź przystania na warunki przy wspólnych ustaleniach.

3.            Firma Progres nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia dokonywane przez osoby trzecie, wykorzystujące adres e-mailowy oraz hasło Klienta bez jego wiedzy lub zgody.

4.            Firma Progres nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie albo opóźnienie w dostarczeniu zamówienia wynikające z niedokładnego lub błędnie podanego adresu dostawy lub też.

5.            Firma Progres nie ponosi odpowiedzialności z tytułu realizacji zamówienia w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

6.            Umowa sprzedaży produktów pomiędzy Firmą Progress a Klientem zawierana jest zgodnie
z prawem polskim i w języku polskim. Potwierdzeniem tej umowy jest dostarczany Klientowi na podstawie złożonego zamówienia paragon bądź faktura VAT.

7.            Firma Progress zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, a wszelkie wprowadzone w nim zmiany obowiązują po 7 dniach od daty ich opublikowania na stronie www.progress.pl. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego regulaminu realizowane są według regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia. W przypadku zmiany regulaminu Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej przed opublikowaniem zmian regulaminie.

8.            W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 2.03.2002 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.